درباره سندرم ژیلبرت چه می دانید؟

�. البته تحقیقات علمى براى یافتن محصول ها قوى تر و اختصاصى تر همچنان ادامه دارد.

نگهدارى بیش تر از موهاى نو رنگ شده

1 – بیشتراز شامپوهاى منحصربه‌فرد موهاى رنگ شده براى شست و شو به کار گیری كنید.

2 – براى استمرار رنگ مو و جلوگیرى بیش تر از بى رنگ شدن آن در برابر آفتاب، بیش تر از كلاه، روسرى و شال استفاده كنید و موها را بپوشانید.

3 – پیش از ورود به استخر، موهاى رنگ شده را با آب سوای كلر شست و شو دهید.

4 – بیش تر از تقویت كننده هاى مو استفاده كنید.

5 – موها را در برهه زمانی خیس بودن شانه نزنید و بیشتراز شانه دندانه درشت به کار گیری كنید.

6 – از خشك كردن موها با حوله یا این که سشوار خوددارى كنید.

یك رویه حل براى رفع خشكى موى سر

ده درصد بیش تر از مو را آب تشكیل مى دهد. در صورتیکه بیش تر از میزان رطوبت مو كاسته شود، مو به طور طبیعى شروع به جذب آب مى كند. داروهاى مرطوب كننده به تنهایى نمى توانند آب بیش تر از جور رفته را به موها بازگردانند. روش حل مناسب، استفاده از اسیدهاى چرب طبیعى است. یكى بیش تر از بهترین و غنى ترین گیاهان داراى اسیدهاى چرب، كه مى تواند رطوبت كافى را به موهاى خشك بازگرداند زعفران است. نمایندگی پاناسونیک رمز به طور طبیعى اسید چرب ایجاد مى كند. شما هم مى توانید با تعدادی اقدام ساده اسیدهاى چرب طبیعى از دست رفته را به مو بازگردانید.

1 – یکسری قطره روغن زعفران را در كف دست بریزید و هر دو دست را به نیز بمالید.

2 – كف دست ها را به آرامى روى موهاى خشك بمالید. در نخست نوك موهاى خود را به این روغن آغشته كنید. میزان چربى اى كه در موهاى شما نفوذ خواهد كرد نامحسوس است، ولى استمرار این كار منجر بازگشت رطوبت بیش تر از دست رفته به موهاى شما خواهد شد.

شاید شما نیز جزء افرادی هستید که همیشه‌ به‌ سلامتی‌ و زیبایی‌ چهره‌ و نمایندگی پاناسونیک‌ خویش اهمیت‌ داده‌اند، البته ناخن‌ها را فراموش‌ كرده‌اند. خوب تر است‌ بدانید كه‌ سلامتی‌ و بهداشت‌ ناخن‌ها، صرف‌ نظر از زیبایی، نشانگر سلامت‌ جسم‌ است. رنگ‌ ناخن‌ بیانگر سلامت‌ درون‌ و جسم‌ شماست. بنابراین‌ بیشتراز امروز توجه‌ بیشتری‌ به‌ ناخن‌های‌ خود داشته‌ باشید.

آیا سوزن‌ دوخت‌ (منگنه) روی‌ كاغذ را با ناخن‌هایتان‌ می‌ كـَنید؟ آیا دائم‌ ناخن‌های‌ خویش را می‌ جوید؟ احتمالا هم‌ آن‌ها را پیوسته‌ در معرض‌ مواد شیمیایی‌ – بیشتراز جمله‌ اَستون‌ – قرار می ‌دهید. توجه‌ داشته‌ باشید كه‌ این‌ مواد مانع‌ بیشتراز رسیدن‌ رطوبت‌ كافی‌ به‌ ناخن‌ها می ‌شوند. به‌ ویژه، استفاده‌ ابزاری‌ بیشتراز ناخن‌ها شكل‌ نازیبایی‌ به‌ آن ها می‌ دهد.پس‌ عادت‌های‌ بد را كنار بگذارید و برای‌ داشتن‌ ناخن‌هایی‌ مرتب‌ و زیبا این‌ توصیه‌ها را به‌ كار گیرید:

– در صورتی‌که ناخن‌های‌ سست‌ و شكننده‌ای‌ دارید آنها را كوتاه‌ و یك دست‌ كنید. هیچ‌ چیز زشت ‌تر بیش تر از ناخن‌های‌ ناجور و كوتاه‌ و بلند نیست. این‌ گونه‌ ناخن‌ها آسیب‌پذیر نیز می‌باشند و ممكن‌ است‌ طوری‌ بشكنند كه‌ شما را گرفتار كنند. برای‌ محكم‌ ترشدن‌ ناخن‌ها، شش‌ قطره‌ بیشتراز هر یك‌ از روغن‌های‌ اسانس‌ اسطوخودوس، برگ‌ بو و گیاه صندل‌ را به‌ 180 میلی لیتر روغن‌ كنجد یا سویا بیفزایید و هفته‌ ای‌ دو توشه به‌ مدت‌ پانزده‌ دقیقه‌ ناخن‌ها را در این‌ مایع‌ قرار دهید.

– گاهی‌ پاك‌ كردن‌ روده‌ بزرگ‌ بیشتراز سموم،‌ در درمان‌ شكنندگی‌ ناخن‌ها مؤثر است. این‌ سموم‌ كه‌ معمولاً در اثر یبوست‌ به‌ وجود می ‌آیند، بیشتراز جذب‌ كانی‌هایی‌ كه‌ برای‌ استخوان‌ها لازمند جلوگیری‌ می‌ كنند. روزه‌ گرفتن‌ كمك‌ بزرگی‌ در این‌ مورد است.

– تغذیه‌ و رژیم‌ غذایی‌ صحیح‌ در رشد و سلامت‌ ناخن‌ها نقش‌ مهمی‌ دارد. غذاهای‌ حاوی‌ آهن، كلسیم ، ویتامین‌B و پتاسیم‌ برای‌ ناخن‌ها مفیدند. چنانچه می‌ خواهید ناخن‌هایی‌ سالم‌ و محكم‌ داشته‌ باشید ماست ، تخم ‌مرغ، سویا، كلم، زردآلو و ماهی‌ بخورید. ماهی‌ها غنی‌ بیش تر از اسیدهای‌ چرب‌ هستند كه‌ ناخن‌ها را تقویت‌ می‌ كنند. كلم‌ و سویا نیز غنی‌ بیش تر از بیوتن‌(BIOTIN) می باشند كه‌ ویتامینی‌ بیشتراز گروه‌B است‌ و از ترك‌ خوردن‌ و شكستن‌ ناخن‌ها جلوگیری‌ می‌ كند.

– دشمنان‌ ِ ناخن‌ها را بشناسید و بیشتراز آن ها دوری‌ كنید. آفتاب، كلر و پاک كننده‌های‌ قوی‌ باعث‌ تردی‌ و شكنندگی‌ ناخن‌ها می‌ شوند. هنگام‌ انجام‌ كارهای‌ خانه‌ و هم باغبانی‌ برحسب‌ مایحتاج از دستكش‌ نخی‌ یا لاستیكی‌ استفاده‌ كنید. دست‌ها و ناخن‌ها را بدون‌ محافظ‌ در معرض‌ آفتاب‌ قرار ندهید. با استفاده‌ بیش تر از یك‌ كرم‌ ضد آفتاب‌ در تمام‌ فصول‌ سال‌ و دستكش‌ نخی‌ آنان را بیمه‌ كنید.

– در صورتیکه ناخن‌های‌ خشك‌ و سختی‌ دارید، هر دو روز یك‌ بار، آن‌ها را به‌ مدت‌ بیست‌ دقیقه‌ در روغن‌ زیتون‌ گرم‌ قرار دهید.

– استفاده‌ بیش‌ بیش تر از حد بیش تر از لاك‌ ناخن‌ سلامت‌ ناخن‌ها را به‌ خطر می‌اندازد؛ و گاهی‌ شما را بیشتراز رنگ‌ ناخن‌ها كه‌ معیاری‌ برای‌ تشخیص‌ سلامتی‌ است‌ غافل‌ می ‌كند. بهتر است‌ با رعایت‌ بهداشت، سوهان‌ زدن‌ ناخن‌ها و نیز استفاده‌ از یك‌ جلا دهندهِ طبیعی‌ به‌ زیبایی‌ ناخن‌ها بیفزایید. برای‌ این‌ مراد ابتدا ناخن‌ها را به‌ مدت‌ چندین دقیقه‌ در مخلوط‌ یك‌ قاشق‌ سوپ خوری‌ آبلیمو و یك‌ پیمانه‌ آب‌ قرار دهید تا تمیز شوند. سپس‌ روی‌ سطح‌ و نمایندگی پاناسونیک ‌ بدور آن‌ها وازلین‌ بمالید. كمی‌ كه‌ گذشت‌ با یك‌ تكه‌ پارچه‌ تمیز یا پنبه‌ روی‌ ناخن‌ را جلا دهید.

– بانوان‌ تمایل‌ زیادی‌ به‌ بلند نگهداشتن‌ ناخن‌ها دارا‌هستند و احتمال دارد دوست‌ داشته‌ باشند رشد ناخن‌هایشان‌ طولانی تر شود. خوب تر است‌ بدانید كه‌ رشد ناخن‌ در خانم‌ها – جز در دوران‌ بارداری‌ – كندتر از آقایان‌ است. اما در صورتی حس‌ كردید رشد ناخن‌های‌ شما كندتر از حالت‌ طبیعی‌ است، توجه‌ داشته‌ باشید كه‌ احتمالاً رژیم‌ غذایی‌ درستی‌ ندارید. كمبود ویتامین‌های ‌ A ، B كمپلكس ، C ، D و E ، همچنین‌ آهن، كلسیم، سولفور و اسیدهای‌ چرب‌ در رژیم‌ غذایی‌ رشد ناخن‌ها را با مشكل‌ مواجه‌ می‌ كند. توصیه‌ می‌ شود روغن‌ یا كرم‌های‌ تقویتی‌ ناخن‌ را در ناحیه‌ نمایندگی پاناسونیک(CUTICLE AREA) پایین‌ ناخن‌ – محلی‌ كه‌ ناخن‌ها از آن‌ تغذیه‌ می شوند – بمالید.

از رنگ‌ و نشانه‌های‌ ناخن‌ به‌ میزان‌ سلامتی‌ خویش پی‌ ببرید!

– ناخن‌ زرد می ‌تواند نشانه‌ بیماری‌ دیابت ، عفونت‌های‌ قارچی‌ یا ناراحتی‌ قلبی‌ باشد.

– ناخن‌ سپید نشانه‌ بیماری‌ كم‌ خونی‌ است.

– ناخن‌ سبز نشانگر عفونت‌ قارچی‌ یا باكتریایی‌ است.

– ناخن‌ نیمه ‌سفید و صورتی‌، علامت‌ نارسایی‌ كلیه‌ است.

– چنانچه نقطه‌ و لكه‌های‌ سفیدی‌ روی‌ ناخن‌ ظاهر شده، گاهی‌ به‌ علت‌ كمبود كلسیم‌ است‌ و برخی‌ اوقات‌ در اثر فشار یا این که ضربه ‌ای‌ كه‌ به‌ ناخن‌ وارد آمده.

– یكی‌ بیشتراز علائم‌ كمبود ویتامین A در بدن‌ نمایندگی پاناسونیکه ‌نمایندگی پاناسونیکه ‌شدن، ترك‌ خوردن‌ و به‌ وجود آمدن‌ خطوط‌ عرضی‌ بر ناخن‌هاست.

– پیدایش‌ رگه‌ و خطوط‌ سیاه‌ روی‌ ناخن‌ گاهی‌ در اثر لخته‌ شدن‌ خون‌ در این‌ نواحی‌ است‌ كه‌ می ‌تواند در اثر ضربه‌ یا این که نوعی‌ بیماری‌ باشد.

– با مشاهده‌ هر یك‌ از علائم‌ مذكور و تغییرات‌ بدون‌ دلیل‌ و طولانی‌ مدت‌ در رنگ‌ و شكل‌ ناخن‌ها حتماً به‌ پزشك‌ مراجعه‌ كنید.

سلولیت به برآمدگی‌های ظواهر نمایندگی پاناسونیک اطلاق میشود که در بیشتر مواقع بر روی ران‌ها، باسن و سایر قسمت‌هایی که ذخیره چربی در آن ها بیش تر میباشد اتفاق می‌افتد.
بخش تغذیه و آشپزی تبیان

میوه
علت سلولیت فقط چربی نیست و حتی لاغرترین زنان نیز خیلی اوقات دچار سلولیت می‌شوند. سلولیت در اثر تأثیر بافت پیوندی چربی و عضله ساخت می‌شود. طولانی تر بودن چربی‌ها این وضعیت را حادتر می‌نماید و برآمدگی و ناهمواری نمایندگی پاناسونیک طولانی تر به دیده می‌آید.
گفته میگردد که بعضا مواد غذایی می‌توانند با سلولیت مقابله کنند. مواد غذایی که برای این مراد توصیه می‌شوند، خواصی دارا هستند که به بهبود وضعیت نمایندگی پاناسونیک و سلامت بافت‌های پیوندی و کاهش شکل‌گیری چربی یاری می‌کند. این جور غذاها معمولاً در یک رژیم غذایی تندرست و متعادل یافت می‌شود:

آب: مؤثرترین نوشیدنی در کا

دسته‌هادسته‌بندی نشده